Pentru a vă putea oferi o cotație personalizată nevoilor dvs. specifice, ar fi nevoie de o discuție preliminară de 5-10 minute, în care să putem vedea împreună care ar fi funcționalitățile de care ați avea realmente nevoie pentru a realiza obiectivul propus.
În general vă vom recomanda a începe cu o variantă MVP (minimal viable product), pe care ulterior o vom putea actualiza.
Te invităm să ne indici câteva detalii despre câteva obiective pe care le doriți realizate prin intermediul proiectului dvs și datele de contact pe care te putem contacta, pentru a stabili o discuție.
În baza acestei discuții vom putea construi un draft de plan de proiect, cu termene, resurse necesare și buget, similar unui arhitect care planifică mai întâi pe hârtie lucrarea unei construcții (după care putem începe construcția efectivă).
Îți mulțumim!
Vrei un răspuns mai rapid?
Folosește numărul de telefon:
Dacă sunteți din București sau Ilfov putem programa o întâlnire la sediul tău ori în spațiul de coworking Commons Unirii, str. Halelor nr. 5, etaj 2, București
În prezent lucrăm în general remote, dar ne-ar face plăcere să ne cunoaștem personal! Alternativ putem organiza o discuție online via Google Meet.